party!

vakna precis..
dagen igår va guld,den börja med att jag drog till skolan och
hade typ svenska,sen teori( jag går fotbollsklass)
sen drog hela klassen till konserthuset & kolla på nått.
jag och liza garva ihjäl oss haha,sen lunch och bild & jag mådde sämst.
vi fick sluta nästan två timmar tidigare så jag och liza åkte upp på stan,och bytte lite saker..
hehe,sen drog jag till skolan & träffa vicky,vi drog hem till mig..
vi snacka lite & jag åt massa alvedon för jag hade skit ont i huvet.sen fixa vi oss & träffa lollo.
vi drog till kultur huset & träffa massa & vi dansa hela kvällen/natten
jag älskar mina tjejer !

nu börjar jag fatta att det är dig jag vill ha..

Kommentarer
Postat av: liza

gud va jag mådde illa i skolan och så fick jag bara mer huvudvärk av den där konserten.. haha

synd att jag inte kunde komma till folkets..... ååååh :(:(:(

<3<3

2009-11-21 @ 11:55:59
URL: http://lizaberisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0