M Ö R K T U T E

ganska skön dag,vakna vid halv sju,fixa mig & vänta på liza.
sen drog vi till skolan hade först so med ingvar eller vad han hette?
satt ute och läste hela lektionen,sen typ engelska haha vi var  bara fyra tjejer i klassen
sex stycken var sjuka,vi skulle läsa nått men jag är trög på engelska så liza fick läsa högt för mig.
sen idrott,apass,spanska & svenska,sen efter skolan stanna jag och snacka med julia & angelica
hehe,jag fick typ "feber" så jag la mig på bänken och vila..
sen drog jag hem & nu ska jag hjälpa papi med maten

KRAM

dagens mys outfit var
röd adidas tröja :)
adidas byxor
gina linne



Kommentarer
Postat av: liza

jag hatar den där jävla ingvar!! hahah <3

2009-11-20 @ 21:16:27
URL: http://lizaberisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0