shalala vi är bäst !

hej alla! har inte vart hemma på ett tag & därför inte kunnat skriva.
 igår efter skolan kom sandra hit & vi snacka sen drog vi till rostaskolan och vann mot lillån :)
 sen åkte vi hem till henne & käka och hade mysit,sen sov jag där .
vi spela wii hela natten så jag har träningsvärk i armarna haha.
vi vakna vid nio ,fixa oss & drog och mötte zach&wette.
vi var med dom en stund och sen åkte vi till sandras mamma & hämta hennes fotbollsaker sen hämta adam oss & vi drog till eyrahallen och spela mot hallsberg ,vi vann med 4-1 :)
sen drog jag,sandra&liza till bussen ,men såklart gick inte bussen därifrån!
jag fick damp men vi gick runt på stan & såg ut som troll. sen kom bussen& vi åkte hem och fixa oss sen drog vi upp igen för vi skulle träffa nåra men dom hade åkt hem så vi gick till mc & sen kom mami och hämta oss.

ja det var mina två dagar
pusshej bilder kommer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0