emmkungen.blogg.se

NY BLOGG!
ska fixa till den sen,hinner inte idag
http://emmakungen.blogg.se

24 februari 11:49

God morgon!
Jag vakna med värsta huvudvärken & känner mig helt snurrig.
Har nyss duschat & käkat frukost.
Idag så tror jag Martin kommer hit en stund annars ska jag nog bara chilla.
Vi har gratis filmer på tvn så jag sitter nästan jämt fast klistrad i soffan & glor på film,haha
Nu ska jag fixa till mig lite,hejdå


sean kingston


replay


wrap u around me

Jättebra låtar av Sean Kingston,dom dunkas här i på min våning haha

bow wow


hej,karro kom hit vid ett?Vi snacka & hade mysigt.
Sen klockan fem drog jag till mikaelskolan och träna,konditionsträning
Efter träningen skulle jag & Bea gå hem,men vi satte på musik och dansa oss hem
Och vi hitta en kundvagn som vi la våra saker i,för vi hade ingen väska med oss.
Haha jag ska försöka lägga in videon som vi spela in,för rolig!
sen när vi kom hem hitta vi en mysig film med Bow Wow,haha den heter "Like Mike"
haha gullig film säger jag bara,har sett den typ hundra gånger
OCH BOW BOW ÄR LIIITE FIN VAAA









23:13

åhhh imorgon kommer karro hit,hon är liiiite saknad♥

emma är modig

idag har jag vart modig!!!!
Ah jag tog hål i örat,haha jag kom på när vi  satt på bussen till stan,så vi gick direk
till nån butik och gjorde det,haha jag va lite stolt efter det & jag grät inte det va oxå bra.
Sen gick vi runt och kolla lite,jag köpte ett par jeansthights från bikbok.
sen till mc såklart sen drog vi hem.
sen har jag bara kollat på film,mysigt!

KRAM

23:18 in örebro yeaaa




väldigt coola brillor,funderar på att beställa hem dom.
inte för att jag kommer använda dom så ofta,haha
Iallafall så är jag hemma i örebro igen.
helgen har vart bra&mysig & ni skulle sett mig när jag åkte skidor.
haha jag låg mest på marken,men kul vare
imorgon ska jag på stan & kolla lite

HARE BRA

20:01 fredag

åh shitt va trött jag är!
har suttit i bilen sen klockan nio i morse.
vi är snart framme & jag vill hem igen,vill inte vara här:(
längtar redan till söndag då vi åker den här låååånga vägen igen

KRAM

13:16 i bilen

bloggar från bilen,är påväg till umeå.
det är typ snöstorm ute & vi har typ sextimmar kvar innan vi är framme.
har precis kopplat in mina hörlurar i datorn så jag kan lyssna på spotify,mýcket bra
nu ska jag sätta igång en film åt min systerson sen ska jag nog sova en stund.

 


17:41

åh vad glad jag är!
min syster är hemma i sverige nu,hon bor i frankrike så vi träffas typ aldrig.
men nu ska hon & hennes franska kille komma hit,najs
funderar på att köra frågestund snart:)

SM I HALLSBERG






lite bilder från i lördags,ja det där laget är bäst!

måndag

åh älskar måndagar nu!
hade typ bara korta &ganska sköna lektioner.
sista lektionen va musik och sen sluta jag,alltså klockan ett!
åkte ut med mamma&pappa en stund,sen hem och webba med bea haha!
nu ska jag chilla lite


21:43 UPDATE

hoppas alla har haft en bra alla♥dag!
min dag spenderades i mjukiskläder med bea,vi är största chillarna.
vi såg fame & big mommas house haha,bra filmer!
hon drog vid åtta & jag har skrivit klart min uppsats och duschat.
SKOLA IMORGON,INTE KUL

KRAM


alla♥dag


00:03 trött

   

lite blandade bilder,cp bilder

aja,nyss drog liza,gabbe&eliyo hem vi såg på film och så.
SM gick sämst,vi var verkligen dåliga!
men vi har gått väldigt långt,och det trodde vi inte.
ska sova nu.


ditt namn kommer alltid få mitt hjärta att slå

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?

jag har vart här så jävla många gånger,lovat mig själv att aldrig luras igen.
men dom orden som jag får höra dom får mig glömma det jag lovat.
jag vet att det alltid slutar såhär,jag vet det.
men jag är så jävla dum att alltid tro att den här gången är det annorlunda.
jag blir så sjukt arg på mig själv .

22:05 10 februari

bra dag!
mycket kramar & sång,i morse fick jag ett par weschörlurar & en britneyspears parfym,tack mamma!
så under resten av dagen gick jag runt och sjöng & liza också haha.
sen när jag kom hem så åt jag lite snabbt & sen drog jag och bea till lundby
och sen vidare till laxå,matchen gick ju super.
aja,tack alla som gjorde min dag!
nu ska jag lyssna på musik sen sova ♥

14år idag

rubriken säger allt

in my head it´s goin down

har precis tagit en dusch,jag frös som fan när jag kom hem.
iallafall så drog jag till varberga & chilla en stund,najs
kom nyss på att jag har noprov på min födelsedag alltså på onsdag,måste verkligen få bra.

och den här veckan kommer det bli mycket fotboll!
tisdag;match mot gumme & på kvällen fysträning
onsdag;match i laxå
fredag;träning i skolan
lördag;SM KVAL I HALLSBERG,tre matcher
söndag;träning




 


8februari 2010

sjukt trött och jag tror jag är sjuk också.
ska bara fixa till mig & sen dra ut en stund

kram

mellringe eller gumaelius

funderar starkt på att byta till gumaelius, fotbollsprofil klart
vad tycker ni?

09:38

jag är så jäkla trött just nu,pappa väckte mig sju tror jag & jag är fortfarande nyvaken.
så just nu sitter jag i bilen med mjukiskläder och knut på huvudet.
jag tror vi är framme snart fast jag vet inte,jag är lite borta just nu.



23:50 fredag

emma är talang på skridskor:)
haha jag åkte en kvart sen resten av tiden satt nästan alla inne på max och chilla.
sen drog jag och tjejerna hem till bea&sandra
och såg på film haha hip hip hora blev det & vi va lite övertaggade.
aja vid halv sju fixa vi oss & drog till gabbe och chilla & vi stanna till halv elva typ,rikitigt najs
imorgon drar jag till stockholm
hejdå

21:20 update

spotify på högsta volym är livet,musiken gör att man glömmer sina problem ett tag
och det gillar vi.

skolan går trögt just nu,inget kul händer.
friluftsdag imorgon,jag som är talang på skridskor ska visa upp mina skills på vinterstadion haha.
och på lördag drar jag till stockholm en snabbis och hälsar på min storebror.
och då blir det lite shopping också,alltid lika kul..

OCH JAG FYLLER ÅR PÅ ONSDAG najs
bild på vad jag önskar mig kommer

RSS 2.0